"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2014. június 29., vasárnap

scrapbook papírtartó...

Egyszer már írtam egy bejegyzést arról, hogy kapható mindenféle scrapbook papírtartó de csak külföldön és nem igazán figyelnek a magyar "beszerzők" erre a fontos dologra ill. nekünk fontos csak...
Rengeteg fajtát/félét néztem meg de így egyedüli megrendelőnek elég húzós az ára pláne ha Angliából rendeljük viszont ha az államokból kérjük ami olcsóbb akkor nem biztos, hogy szállítanak hozzánk.
Az Ikea oldalán nézegettem és erre bukkantam bár már ismertem de eszembe jutott valami és mivel úgyis mennem kellet gondoltam megnézem hátha tudok csinálni valamit.

Erről lenne szó....

...de a mérete nem jó mert a mélysége csak 25cm és azt találtam ki, hogy a polcot megfordítom mert úgyis belehet csúsztatni és így már befér, kicsit kilóg de még jól is mutat, 6 rekeszt kaptam a tetejével együtt...


felhínám a beszerzők figyelmét erre a fontos dologra mert sokan keresik nem csak én....



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése