"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2012. december 15., szombat

szép kis karácsony...

Amikor hazajöttem Franciaországból a leveleim között volt egy kérés egy albumra ami karácsonyi lett volna....volna...
A kikötés csak annyi volt,hogy mindenféle karácsonyi díszítés legyen rajta  mint hóemberke,szánkó,gömbök,hó stb és a többit rám bizza majd küldi a képeket is.Mondtam előbb várjuk meg mit tudok össze szedni és utána válaszolok mik a lehetőségek.
Ez szeptemberben volt és rögtön a 2 legnagyobb magyar webshopon néztem szét ahol az egyiken találtam is vágósablonokat amelyikből ki is választottam amire szükségem volt. Aztán úgy párnap múlva közölte,hogy nincs raktáron az egyik de meg tudja rendelni és mivel időben voltam meg is rendeltem egy szánkot. Aztán csak vártam és elkezdtem az albumot,össze szedtem hozzá mindent meg voltak a vágó és nyomó sablonok már csak a szánkóra vártam. Aztán eltelt az október és rákérdeztem,hogy mizú a szánkóval és jött is a válasz,hogy sajnos nincs és nem is lesz. "Puffnekije" Most írhatnám azt is, rajzolok egyet vagy nyomtatok egyet de pont bedöglött a nyomtatom és annyiért akarták meg csinálni amiért egy újat tudnék venni. És,hogy még is megpróbáljak mindent kerestem előre stancoltat vagy chipboardot de mind a 2 halott ügy volt már csak azért is mert lemondtam az albumról és a kedves rendelőnek is elmondtam az egész kálváriát,telefonon beszéltünk és nem hitte el,hogy ennyire nehéz hozzá jutni olyan dolgokhoz amiket kint külföldön hozzád vágjá csak vidd el.
Mivel nem hagytam magam így ahonnan a webshoposok szoktak rendelni megnéztem név szerint és elnavigált  erre a websitre http://www.craftsulove.co.uk/marianne.htm ahol  ez a cim szó alatt "Creatables July 2011 Releases" meg lehet rendelni a kis szánkot,ott van még a mai napig is.
Így meg kértem Christinét hogy vegye meg nekem és küldje el amit meg is kaptam a rendeléstől számítva 2hét alatt.
Sajnos több próbálkozásom is volt,hogy szerezzek egy szánkót de úgy látszik nem jó helyen keresgéltem és még a forgalmazók sem tudtak egy szánkót adni.
Ezért gondoltam egy Silhouette Cameo vágógépre, hogy ne kelljen kuncsorognom senkitől semmit hanem magam készítsem el amire szükségem van. Elegem van azokból akik nem a vevőkért vannak és csak abból tudunk választani ami épp van raktáron. Talán lenne egy olyan rublika is ahol leírhatom ténylegesen mit szeretnék igaz van ilyen de még soha nem teljesítették a kérésemet.
Nem sok kedvem van ezek után az alkotáshoz, se a kézi se a digishez ami az utóbbi időkben átment valami egészen más dimenzióba és egymásra licitálva,hogy ki tud jobbat, kitud még elvontabbat csinálni amiből inkább egy digitális káosz alakult ki. Ezt már nem nevezném scrapnak hanem digitális rajzolásnak igaz mások kricc kraccait felhasználva istenítik az elkészült alkotásokat.
Sok időnek kell eltelnie míg kézbe veszem az elkezdett albumot és talán 1x be is fejezem.
Hogy miről is volt szó?..... hát csak erről a kis vacakról.


Nem említeném senki nevét mert nem volna etikus de sokan azért rájönnek kikről is írtam és nem egyszer írtam ezekről.Lehet,hogy most rossz indulatúnak képzeltek de nagyon sokan megkeserítik az életem és már bánom,hogy annak idején belekezdtem ebbe az egészbe.
Hát ennyit a karácsonyról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése