"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2012. október 20., szombat

csipi a szemem...

Addig addig "bacta" a csőrömet míg ki nem adom magamból a következő dolog. Rendeltem 3 karácsonyi W.T.szalagot ami kb. 2 dkg/db-ja, boríték -kal  együtt sem volt 10dkg és ha postán kapom meg az 380-470.ft lett volna a szállítás de pick pack futárral ahova még nekem kellett elmenni 700+27% áfa ami 880ft-ra jött ki. Nem említeném a cég nevét de biztos,hogy többet nem rendelek tőle semmit. Eddig sem volt sok választásom ennél a cégnél max ha én megyek oda ahol Ö tartózkodik mert baszott beljebb jönni mivel túl kényelmes volt és drága pénzért futárt bérelhettél ha nem akartál a város másik végébe menni.Nem rég be iktatta a pick pack pontot azért így rendeltem.
Ugyan akkor egy másik cégtől ez a kiszállítás ami ráadásul nehezebb is volt csak 508ft fizettem a pick pack pont-ért.
Amikor vissza ígazoló számlát kapunk akkor oda írják pick pack pont szállítás 700ft  de amikor meg kapod a csomagot akkor a szállító levélben már úgy áll 700ft+27% áfa az pedig 880ft. Meg gondolandó így a vásárlás mert van mikor többe kerül a szállítás mint maga az árú. Ezzel foglalkozott a média is,hogy meg nőtt a postai küldemények száma és a cégek ki is használják azzal,hogy nem csökkentett szállítási díjat számolnak amire van lehetőségük, amire van mód ha a csomag nem  haladja meg a többlet súlyt. Mivel ezek a kis csomagok levélként szerepelnek és nem csomagként így eléggé át vagyunk verve.Én postakész borítékba kaptam 19x17cm.
Ha a lustaság fájna biztos ordítanának mert ugye postai feladáshoz ajánlott szelvényt kell kitölteni na meg persze el kell menni a postára is. Én látok a postán céges feladásokat kosár számra Ők ugye nem lusták és nem hívják a futárt így olcsóbb is.
Amikor előre utalunk akkor kifizetjük a szállítást is de amikor a futár elmegy a csomagért akkor a feladó súlyra fizet így az én kis levelemért nem fizet annyit mint amit át utaltam,ez a benyelés.

Belföldi Postai Díjszabás 2012


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése