"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2012. július 26., csütörtök

érthetetlen...

Nem tudom megérteni azokat az embereket akik azt hiszik,hogy ha nekik van valamijük akkor nem létezik másmilyen, max másként nézki.
Hogy mire is gondolok? egy görgős papírvágóra aminek van egy vágó felülete és nem minden görgős papírvágó egyforma. Ha valaki nem érti,hogy mit is akarok akkor kérdezzen rá és próbáljon meg segíteni és ne csak felületesen fél vállról. Nem csak egyfajta görgős papírvágó van forgalomban hanem sokfajta és ha nekem nem olyan mint az eladóé akitől választ vártam akkor Ö szerinte nem is létezik. Biztos nem látott még másfajtát ezért a váll rándítás és a nem tudom/nem ismerem jelzőket ismeri és gyakorolja is.De nemcsak ebben.
Akkor most megmutatom mire is gondoltam



Kilehet emelni és meglehet fordítani így mind a két oldalát lehet használni.


És itt látszodik,hogy mennyire elkopott a vágó felület és göcsörtös barázda keletkezett amibe a vágásnál beleszorul a papír nem beszélve a szélekről ami cakkos lesz.


Kérdeztem még egy két dolgot is de annyira nem kommunikál,hogy inkább hagytam abban a tudatban hogy nincs,elfogyott,nem tudom mikor lessz stílus...jelzőket most nem írnék.
Meg is rendeltem egy web shopban és küldik is.

1 megjegyzés:

  1. Megértem a dühödet! Ezek nem igazi kereskedők, "csak itt dolgoznak". Rossz helyen! Vigasztalásul:
    Piac, sárgabarackot vennék.Két láda van, mondom ebből kérek őt(!) kilót.400 ft/kg! Másik ládából ad, szólok, ebből kértem.Ő: Ezt kezdtem meg, kell vagy nem? Én:El akarja adni?Pofa vágás, hát itt nem lett üzlet! Ilyen sajna ma a kereskedelem egy része, persze azért szerencsére van másmilyen is. Bocs ha hosszú voltam.

    VálaszTörlés