"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2011. szeptember 3., szombat

rendrakás...

Valamikor januárban egy ismerősöm csinált egy oldalt az Azur Scrap_Looking Foward készletből amit kicsit furának láttam és én is letöltöttem a készletet és megcsináltam ugyan azt a felállást csak modositva.
Már az furcsa volt,hogy egy nyári virágos,madaras képnél mit keresnek a karácsonyi csillagok vagy az ég mitől sötét felül alul meg világos,szóval valahogy fordított felállásba volt a háttér.


Meg fordítottam a hátteret hogy ne az égnek álljon a sötétebbik része és a felhőket is felülre tettem,a karácsonyi csillagokat kiszedtem és a virágokat szétbontottam és az alakot is kisebbre vettem,pár változtatást is eszközöltem stb.
Valahogy nekem így jobban kézre esett és ha logikusan gondolkodok akkor a zöld réten guggol egy lány.


De én még tovább mentem és az én elképzelésem szerint így alakítottam a képet:)


Véletlenül akadtam bele ebbe a képsorozatba,már elis felejtettem de rendrakás volt és gondotam mielött kitörlöm felteszem:)

2 megjegyzés: