"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2011. március 26., szombat

a kika2...

A történet ITT  kezdődött és akkor ígértem hogy elmesélem.Eljött az ideje.
Az történt,hogy láttam egy kisegítő asztalkát amit már tavaly szerettem volna mert irtóra tetszett de amit lehetett kapni az 20-30 ezer között van.
És mikor elmentem a Kikába akkor láttam,hogy olcsóbban is meglehet venni bár nem teljesen ilyet képzeltem de a pénzemért ezt kaptam.
A mintadarab az hibás volt de a raktárba kaptam origit és boldogan távoztam.
A boldogságom nem sokáig tartott és álljon itt a levél amit a kikának írtam.

Tisztelt Kika!
A mai napon 2011.március.20. vásároltam Önöknél egy kisegitő asztalkát AUDREY*CF08W111 levehető tálcával,fehér LAKKOZOTT császárfából,54x75x35. Cikkszáma: 18295114

Amikor kinéztem akkor az eladó volt olyan kedves és azt mondta,hogy ez hibás de a raktárba majd adnak egy origináltat.
Hazahoztam és kibontottam de majdnem elájultam amit kaptam a pénzemért.
Először is semilyen papír nem volt rajta,hogy ki a gyártója meg egyáltalán semmi címke ami úgye kötelező egy terméken.
A lakkozást azt nem látott soha de még rendes festést sem.
A tálcára felvittek egy stencil mintát ami elkenődött és innentől a minta elvesztette az aktualitását.
A lábak egy puhafából készült lécek amit a festék nem takar és még lesincs csiszolva nem beszélve arról,hogy a lábvégek lógnak a levegőbe mert nem vágták le srégbe,és buzi nagy csavarral az X közepén,ez borzalom.
Borzalmasan nézki és nem hiszem,hogy a Kikának ez jó reklám,ezt ingyen kéne osztogatni annyira gagyi és festéket is prezentálni melléje.
Még nem döntöttem el milesz ezzel,mit fogok lépni.
Csináltam róla képeket amit csatolok Önöknek.
Üdv: Éva

Ennyi volt a levél és egyszer kaptam egy olyan kérdést melyik üzletükbe vettem,megírtam azóta semmi.
Íme a Kika által forgalmazott kisegítő asztalka képekbe,a nagyításért klikk a képre.

folytatás  ITT

2 megjegyzés:

  1. Hát nem találok szavakat , nem semmi egy ilyen áruházban nem is gondolna erre az ember.
    Most kicsit meglepődtem.

    VálaszTörlés