"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. november 17., szerda

vagyok néha...

Nem tűntem el csak nincs semmi érdemleges amiből oldalt csináljak
Viszont sok sok kézzel fogható karácsonyi dolgot csináltam és még fogok is
Ezeket nem teszem még fel majd ha eljön az ideje,valahogy a szkrep nem köt le mert nincs látványossága nem tudom használni és csak akkor látom ha előveszem
Én jobban szeretem a fogható kreativitást,sajnos kötni,horgolni nem tudok és így kell olyasmit csinálni aminek értelme is van
Majd a karácsonyi képeket teszem oldalba
Azért nézegetem a blogokat és kommentelek is de csak oda amelyik tetszik épp
Kb. itt tartok

2 megjegyzés:

  1. A karácsonyikat nagyon várom::)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm a sok segítséget!
    Engedd meg, hogy egy díjjal ajándékozzalak meg, mert megérdemled!! Puszka :))

    VálaszTörlés