"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. szeptember 17., péntek

csak írok....

Húúú de rég voltam:)!
Kicsit sok volt ez a nyár és elegem lett az olyan dolgokból mint az oldal készítés és kicsit mást is csináltam
Viszont végérvényesen vége a nyárnak és itt az ősz csak az a baj,hogy kicsit ronda ősz:(
Imádom az őszi hónapot a sok zizegő levelet és a melegítő napsugarakat ahogy a nyárutó szinte melegíti az ember lelkét és fel töltődik a kellemes kirándulásokkal a télre
Sajnos ilyenkor hajlamosak vagyunk téli időre bezárkózni és keveset mozogni
Csak ülünk a gép előtt a tv előtt vagy épp az alkotó kuckónkba és elfelejtkezünk a rendszeres mozgásról mint pl. Én is
Egy kicsit kutakodtam a netten ami nálam napi szinten 300-400 oldal:)minden témába
Ráakadtam egy cikkre amit ide másolok:
"
"3 fő dolgon múlik a fogyás:
1; anyagcsere sebessége, genetikailag adott, némileg befolyásol ható.
2; test mozgás típusa, mennyisége, intenzitása
3; táplálkozás
1; Az anyagcserét lehet gyorsítani több egészségtelen dologgal, de ami a legkézenfekvőbb és a szervezetet nem terheli, az a minél többszöri étkezés.Sokan kérdezték már, hogy mi a gond, mert hogy alig esznek, csak 1x egy nap alatt.EZ a baj.- 1 nap alatt 1x dolgoztatják meg az emésztő rendszert. Ha többször eszel, többször dolgozik, gyorsul az anyagcseréd...- legtöbb embernél ez az étkezés este, meló után zajlik, amikor már elég éhes, ergo sokat eszik, amiből szépen raktároz is a szervezet. Mindeközben egész nap nem evett, az agy azt hiszi, hogy éhezés van, ezért amint kajához jutunk, raktározási "parancsot" ad ki, felkészül a következő éhezésre.
Az, hogy sokszor keveset enni, már közhely, de a legjobb tanács, máris gyorsult az anyagcsere és szervezet nem éhezik.
2; test mozgásról később, lényeg, hogy valami legyen...
3; táplálkozás: ha a fenti sokszor keveset módszert sikerül tartani, ki kell találni, hogy mit együnk.Sokféle elmélet létezik, nekem az a meggyőződésem, hogy lehetőleg mindig vigyünk be az alap tápanyagokból, hogy ne szenvedjen hiányt a szervezet és ne úgy gondoljunk az étkezésre, h fúj, most ezt kell ennem 2 hétig, stb...A normális táplálkozás nem időszakos valami, hanem életforma. Akkor működik, ha sikerül megszokni, magunkévá tenni és egy idő után nem kell gondolkozni, hogy mikor mit egyek."
"

És még egy mondat amit szintén olvastam
"
Én azt gondolom, hogy a korpa tiszta rost, vagyis bármelyik napon ehető. Ugyan a gabonából nyerjük ki, de nem szénhidrát, nyugodtan fogyaszt ható bármelyik napon. :) És segíti a bélmozgást, így az anyagcserét, jótékonyan hat a fogyó kúrában.
"
Ezek után gondoltam megyek kicsit csavarogni de szakad az eső
De ez engem nem hátráltat inkább cselekvésre buzdit és felveszem az esőkabátomat és elindulok
Napi 70perc intenzív séta felér egy edzéssel pláne ha valaki már nem is olyan fiatal csak lelkileg:)
Ezzel a cikkel térek vissza az oldalra aktívabban de a mozgás nálam lét fontosságú
A nyáron és most ősszel és mindennap le sétáltam a dombról ami 6 busz megálló és ezt 9 éve csinálom
Erről nem tudok lemondani mert ennyi mozgás is kell,bár ha én lejövök akkor délutánig megyek és talán fél órára ülök le és akkor eszem
Sajnálom,hogy a tesómékkal nem tudok ilyen programokat csinálni mert ők nem bírják ezt a mászkálást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése