"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. július 10., szombat

Cogito ergo sum

Kicsit rendbe raktam a szalagokat és rájöttem,hogy a keskenyekből nincs is így pótoltam
Viszont nem tudom hova tenni őket és csúsznak ide oda,potyognak lefele,és gondolkodtam mit kéne ezzel csinálni
Nekem nincs falam ahova egy polcot tehetnék aminek az aljára egy rúd kerülne a szalagoknak így kikellette gondolnom valamit
Mivel általában csak 1 métert veszek mert igen drágák a szalagok így még feltekerni sem tudom És most írhatnám Christine jelmondatát "jártamba keltembe" láttam valamit ami a megoldáshoz vezetett ill. már előbb eszembe jutott de meg láttam egy virág boltba a margarétákat felfűzve mert így szállítják
Eljött a cselekvés ideje és hazaérve ki is próbáltam
1.végy elő egy nagyalakú cipős doboz tetejét kemény fedelűt
2.lyukaszd ki egy kis ollóval és utána egy vastag csavarhúzóval nagyítsuk ki a lyukat
3.a széles szalagokhoz 2 lyuk a szalag szélességét vesszük figyelembe és a kettöközt átvágjuk
4.füzükbe a szalagokat
Ha valamelyik szalag szélesebb akkor 2 lyukat össze átvágunk
Én a métereseket félbe hajtottam úgy fűztem fel
Amikor meg voltam a doboztetöt két oldalról kilyukasztottam és spárgát csomózta rá így lett akasztója is
Persze ha valakinek van átütő lyukasztója úgy könnyebb
Ma ezt csináltam délután
Íme a képek

ha lefele fordítom a doboztetöt talán látszodik hogy van felfűzve

3 megjegyzés:

  1. Azért (is) szeretek Hozzád jönni látogatóba, mert mindig annyira jó dolgokat találsz ki. Például ez a szalagtárolás. Egyszerű és nagyszerű! Kis varázskuckódban minden a helyére kerül...

    VálaszTörlés
  2. Nem foglak leutánozni...Csak majdnem:)))
    S ráadás... remekül mutat.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz ez a szalagtartó!!! Szépen rendezetten vannak! nekem még nincs ilyen sok. És nagyon szerencsés vagy, hogy már ennyi mindened összegyűlt!
    Apropó nyomtató! Jótanács: csak ajánlani tudom, hogy NE HAGYD kiszáradni, mert én úgy jártam vele.
    Ilyen volt:
    http://wiki.toggle.com/es/images/7/79/Driver-epson-stylus-cx3600.jpg

    Sokáig nem nyomtattam és beszáradt benne a tű, ami magában kb. 17e Ft-ba került volna. Kuka. Annyiért már vettünk másikat. Viszont jó áron volt az utángyártott parton hozzá. Szerettem. Most Hp-m van. Szóval legalább hetente, 2hetente nyomtass vele valamit!

    VálaszTörlés