"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. március 22., hétfő

egy kis csevej

mivel nem voltam párnapig és nem is készítettem semmit igy csak kicsit mesélek
itt a tavasz és sok a meló a kertbe
ültettem szásszorszépet
kerítést festettem a hálószobait, és ültettem odais új növényeket
a fürdöszoba ablakba is ültettem új növényeket
elültettem a tavalyi szegfűt amit már összel kellett volna
meg elültettem a öszirózsákat is amit szintén már tavaly kellett volna:)
ablakot pucoltam de csak a hálóba és a fürdöbe,majd jön a többi is
szerdán jönnek keritést festeni az utcaifronton,új nádat is vettem amivel beborittom
viszont rajzoltam egy kis képet amit jó lenne feltenni
megprobálom a szkennert feltelepíteni ami nem biztos,hogy sikerülni fog:)
hát nem unatkoztam és még a takarítás,függöny mosás hátra van
dióhéjba ennyi

4 megjegyzés:

  1. Nem semmi programod volt a napokban. Nekem is kéne ablakot pucolnom. :( Kertem nincs, így csak a szobanövényeimmel kell foglalkoznom. Viszont neked legalább szép lesz a kerted.

    VálaszTörlés
  2. Meg kell hagyni nagyon hatékony vagy!!! Én azt hittem, hogy azért nem jössz, mert újabb meseszép hagyományos oldalakat gyártasz:D Most végig görgettem megint. Még mindig odavagyok értük és még mindig állítom, hogy született tehetség vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Ez igen volt progid rendesen.ha kész leszel hozzánk is jöhetsz :-)
    A virágokról vártam a fotókat...........biztos szépek,nálunk nem marad meg.....:-(

    VálaszTörlés
  4. ja ha nem baj újra kilinkeltelek hozzám,volt egy kis bajom a géppel

    VálaszTörlés