"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. március 14., vasárnap

egy kis fotózás

az elmult napokba nem nagyon voltam gépközelbe mert készitgettem pár oldalt meg a kis albumokat
most 5 oldalt tettem fel,nem tudom mennyire látszanak a szinek,nem vagyok profi fotós sőt nincs is olyan gépem
most is épp készítés alatt van 1 oldal,tegnap voltam virágokat vásárolni,itt az első képen már fel is használtam
egyépként meg említeném,hogy levittem az egyik kész oldalt egy profi fotóshoz és ne tudjátok milyen sz.r képet csinál és a szinei kivoltak fakulva nem látszodott papir mintája,még a konturok sem,szóval egy rakás kaki volt,az én képeim nem profik de jobbak mit amit a fazon csinált
ha meg találom felrakom szégyenfalra:)




4 megjegyzés:

  1. Óóóó ezek gyönyörűségesek! A zöld a kedvencem, de mindegyik annyira ízléses, nagyon nagyon ügyes vagy! CSak így tovább:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Ügyes vagy, ezek nagyon szépek. Tényleg van érzéked hozzá, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  3. Aszta! Ne semmi amit összehoztál. Gyönyörű
    ek. :) Az utolsóval akár Pavelancsika srapliftjére is benevezhetsz.

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusak én is elfogadnék ilyen szépségeket :-)ügyes vagy nagyon

    VálaszTörlés