"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. február 3., szerda

készülödés a klubba

kicsit izgatott vagyok mert most megyek elöször a klubba,eddig azért nem mentem mert nem volt idöm erre de mivel már készítettem kézi oldalt is igy azért már van miért lemenni
elég nehezen szántam rá magam de úgy gondoltam,hogy itt az idö és lemondam mindent és igen is elmegyek
csináltam uj köntöst az albumomnak és egy-két változást is
még nem raktam fel sehova mert elöbb szeretném meg mutatni a klubba
nem vagyok egy nagy kézis de remélem azért kapok biztatást
vettem egy 9fiokos kis dobozt a kellékeimnek és meg is festettem de még nincs kész mert lakkozni kell meg disziteni
nem volt dekupázs lakk meg ragasztó igy nem vettem diszt sem a 9 kis fiokra
majd ha minden együtt lessz akkor lefogom fotozni és felrakom
csináltam 2 kézi oldalt de holnap még 1 csinálok igy lessz 4 oldalam
azért nem is vagyok itt csak be kukkantok
voltam nézni fényképezögépet és Wacom Bamboo Fun Pen and Touch S padot mert szeretném kiprobálni a digitális rajzolást
egyépként van egy hely ahol meg engedik a kiprobálást,majd a jövöhéten elmegyek és kiprobálom,fogok rajta rajzolni
hát ennyi szombatig,megyek a klubba:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése