"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. február 27., szombat

egy esős hét

az elmúlt 1 hétben nem sokat voltam fent mert kézit csináltam és elvette minden időmet
néha néha a fórumra felnéztem de oda sem mentem fel lötyögni
most kicsit visszafogtam magam és mással is elkesztem foglalkozni
már régóta szeretnék több témába is oldalt nyitni de úgy gondolt 1 blog is elég így lehet,hogy kicsit vegyesebb lesz az oldal
nem lehet állandóan csak a szkrepelni és mással nem is foglalkozni
vannak más elfoglaltságaim is,mint a kert
a héten már össze huztam a fenyőtobozokat és kicsit felgerebjéztem a füvet
még vizes a föld így csak óvatosan csináltam
vettem krokuszt,hóvirágot,gyöngyvirágot és ha nem esik hétvégén akkor el is ültetem őket
voltam pár kelléket vásárolni az új oldalamhoz
de a hétvégén kicsit digízek mert azzal le vagyok maradva
mivel a digifényképezöm nem egy csúcs így utána érdeklődtem,hogy mennyiért fotózzák le a kézzel készült oldalakat amit majd fel is rakok az oldalra
majd a jövőhéten kell érdeklődnöm mikor ér rá a emberke és csinálunk egy próba fotózást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése