"ha nem olyat alkotsz mint a többiek akkor egyedit csináltál"

2010. január 12., kedd

tanulni...tanulni...

jaj hát csak sikerült rendberaknom az oldal hátterét
most legalább meg tanultam,hogy kell
ugy látom,hogy szép lassan mindent meg tanulok
sokan segítenek amit szeretnék meg köszönni
majd egyszer én fogok segíteni valakinek
egyszer
megy a staféta amire én is jelentkeztem
nagyon jó képet kaptam,jó volt vele dolgozni
ha körbement a staféta akkor felrakom a képet
most Timo oldalán a sor,megyek körbe körbe
mindenkit végignézek,1nap 1 oldal
az újdonságokat viszont megnézem mindennap
kb. igy nézek bloggot
sok a külföldi oldalam és elég sok a nézelödni való
most már lelkiegben is meg nyugodtam
lehet alkotni
viszont ha valaki tudja,hogy tudok itt smile jeleket használni az legyenszives sugja már meg:)

1 megjegyzés: